Dag van vertrek - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Titus Vink - WaarBenJij.nu Dag van vertrek - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Titus Vink - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek

Door: Titus

Blijf op de hoogte en volg Titus

01 Augustus 2013 | Nederland, Hoofddorp

Zo. De voorbereidingen voor mijn reis zijn nu echt klaar. Visum is al een geruime tijd in bezit, hetzelfde geldt voor de vele vaccinaties. Zo'n 8 maanden geleden kwam ik via via bij de One Love Foundation terecht. Een vrijwilligersorganisatie in Asaafa (Ghana). Zowel de projecten als de kleinschaligheid spraken mij erg aan. Dat de accommodatie midden op het strand ligt was mooi meegenomen.

Het idee was dat ik als verpleegkundige in een nieuwe (nou ja, wat is daar nieuw) medische kliniek zou gaan werken. Helaas heb ik te horen gekregen dat deze nog niet door alle procedures heen is wat dus betekent dat het nog niet open is, volgens mij zitten ze inmiddels al op zo'n 6 maanden vertraging. De eerste kennismaking met Afrika en een kleine teleurstelling is dus al een feit.

Mijn directe vlucht naar Accra gaat vandaag rond 15 uur. Ik weet dus niet precies wat mij te wachten staat aangezien ik mijn doelen heb moeten bijstellen. Ze hebben ook een school dus er is genoeg te doen lijkt me. Ik hoop dat ik de komende 3 weken een beetje rondreizen, vrijwilligerswerk en vooral uitrusten kan combineren.

Ik hoop jullie via deze blog op de hoogte te kunnen houden. Het internet schijnt er voor Afrikaanse begrippen zelfs rampzalig te zijn dus kijk niet raar op als jullie niks van mij horen.

Voor wie een kijkje wil nemen: www.one-love-foundation.com

  • 07 Augustus 2013 - 12:35

    Wout:

    Balen dat het zkh nog niet open is man. Maar goed zoals je zegt zal er genoeg te doen zijn. Succes daar en goede reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoofddorp

Titus

Van 1 t/m 21 augustus zal ik vrijwilligerswerk gaan doen in Asaafa (Ghana). www.one-love-foundation.com

Actief sinds 31 Juli 2013
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 3334

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2014 - 28 Augustus 2014

Indonesië 2014

01 Augustus 2013 - 21 Augustus 2013

Vrijwilligerswerk One Love Foundation

Landen bezocht: